Ułatwienia dostępu

biuletyn informacji publicznej   epuap   transmisje obrad Sesji Rady Gminy Sośnie   system powiadamiania sms 

Urząd Gminy Sośnie

  • Urząd Gminy Sośnie pomaga mieszkańcom.
  • W urzędzie można dostać informacje.
  • W urzędzie można złożyć pismo.
  • W urzędzie można załatwiać sprawy związane z gminą. 

Czym zajmuje się urząd

  • Urząd pracuje dla mieszkańców gminy.
  • Urząd wykonuje zadania gminy.
  • Urząd udziela informacji.
  • Urząd przyjmuje dokumenty.
  • Urząd pomaga skierować sprawę do właściwego pracownika. 

Gdzie jest urząd

Urząd jest w Sośniach.
Adres urzędu to:
ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie. 

Jak skontaktować się z urzędem

  • Można zadzwonić do urzędu. Numer telefonu to: 62 739 39 10.
  • Można też napisać e-mail. Adres e-mail to: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kiedy urząd jest otwarty

Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy urzędu to:

  • poniedziałek: 8:00 - 17:00,
  • od wtorku do czwartku: 7:00 - 15:00,
  • piątek: 7:00 - 14:00. 

Gdy potrzebujesz pomocy

Na stronie urzędu jest deklaracja dostępności.
Jeżeli jakaś informacja na stronie jest trudna do odczytania albo niedostępna, można poprosić urząd o pomoc.
Można też złożyć żądanie zapewnienia dostępności. 

Najważniejsze dane

Urząd Gminy w Sośniach

ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie

telefon: 62 739 39 10

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

godziny pracy urzędu to:

  • poniedziałek: 8:00 - 17:00,
  • od wtorku do czwartku: 7:00 - 15:00,
  • piątek: 7:00 - 14:00.